Time flys by too fast!


Beth och jag passade på att sitta ute de dagar då vi hade fint väder. Att göra vänskapsarmband blev vår lilla grej och jag måste säga att det är väldigt kul! Jag måste också säga att jag blivit ganska bra på det. 
En solig eftermiddag hoppade vi på en varsin cykel och tog en sväng till affären. Min rumpa gjorde väldigt ont efter att ha cyklat på Erick's lilla specialcykel. Men vad gjorde det! Vi hade väldigt kul!

På kvällen åkte vi till några kompisar och satt runt en bonfire. Killarna här är helt galna vilket gör att man aldrig har en tråkig stund med dem! 

Självklart kollade jag på Eurovision songcontest och såg Sverige vinna! Erick hade en långhelg eftersom att det var Memorial weekend. Vi tog oss därför till Anoka och hängde med massor av hans kompisar. På något konstigt sätt lyckades jag ta mig in på 3 olika barer trots att jag inte är 21. De kollade till och med mitt pass på ett ställe vilket förvånade oss väldigt! 
Haeley och jag <3

Jag och Erick <3
Har jag någonsin sagt att jag tycker väldigt mycket om de här två galningarna?

En eftermiddag åkte jag och Haeley in till Minneapolis och träffade Emelie som ni ser på bilden. Hon är en svensk tjej som bor här för tillfället. Det är alltid kul att träffa svenskar när man inte är i Sverige. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0