Sister bonding and other adventures!


Efter att Hanna åkte hem så har jag spenderat väldigt mycket tid med Haeley. Vi har kollat på film, läst, gått på promenader och ätit väldigt mycket gott. En vecka åt vi kinamat 3 gånger vilket var väldigt smarrigt. En annan gång bestämde vi oss för att åka till Perkins mitt i natten och äta pankaksbuffe! 
Mitt älskade Minneapolis!

Här är det grönt och fint och träden blommar för fullt!

Vi har haft en del dagar med strålande sol så jag passade på och njöt när vi var hos mormor och morfar. 

The land of freedom!

Erick's flickvän Beth kom hit från England och vi firade amerikanska morsdag med bananabread och egg bake. En dag drack vi 5 koppar kaffe var vilket resulterade i att vi inte gick och la oss för än kl.5 på morgonen. 

En fredag drog jag, Haeley och Beth ut på en Gay bar i downtown Minneapolis. Vi hade en väldigt rolig kväll med drinkar och drag queens. Beth tyckte det var kul att berätta för alla att jag var från Sverige vilket slutade med att en av drag queenserna intervjuade mig framför hela publiken vilket var väldigt intressant. 

Erick och hans kompis kom förbi ett tag senare under kvällen. De stannade dock bara 10 minuter innan det blev för mycket för dem. Vi tjejer hade i alla fall väldigt kul!

En kväll åkte vi och bowlade och jag vann båda spelen. Vi har också varit på bio och spenderat en hel dag i Mall of America. 

Raenay bakade bananabread en kväll vilket tog slut på 3 dagar. Jag fick äran att slicka skålen!

Ni kan ju gissa om jag var lycklig när vi åkte till Ikea och åt köttbullar och potatismos! Jag köpte också lösgodis och marabou tillsammans med lite andra typiska svenska saker. Det kändes precis som att vara hemma igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0