My temporary home


Förstår ni att jag bara har varit här i 2 veckor och jag har redan fått uppleva hur mycket som helst! Idag tittade solen fram när jag sprang mellan mina lektioner och ser ni hur fint det är!? Att jag får kalla det här för mitt hem just nu är helt fantastiskt. Huset jag bor i är det man ser till vänster på bilden men det ser i princip lika dant ut som det till höger. Det är så otroligt skönt att bo på skolan och ha nära till allting. Jag behöver inte längre gå upp 2.5h innan min lektion börjar utan jag klarar mig på en halvtimme om jag så vill. Måndagar är mina värsta dagar då jag har tre lektioner och den första börjar 10.00 och den sista slutar 21.20. Men vad gör det? Jag är glad endå! Problemet är bara att jag måste börja träna igen för jag är inte trött på kvällarna. Går och lägger mig alderöes för sent men lyckas endå ta mig upp i tid på något konstigt höger och vänster. Imorgon blir det sovmorgon och kvällslektioner. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0