Reading Break!


Sent på söndag kväll var vi tillbaka hemma på campus efter en väldigt lång och fantastisk vecka på road trip. Det känns ganska konstigt att gå tillbaka till alla rutiner men samtidigt var det väldigt skönt att komma hem. Victoria har en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Bilden ovan get ett litet smakprov på alla fantastiska utsikter vi har haft under veckan. Jag har nog aldrig sett då vackra ställen förut. I stor sätt vart vi än gick så var vi omringade av berg. Det var en väldigt häftig upplevelse! Jag hade tänkt skriva ett längre inlägg om hela resan under helgen. Just nu måste jag fokusera på mina två mid terms som jag har den här veckan. Ville mest bara kika in och berätta att jag nu är tillbaka i verkligheten och inte svävar runt bland lågt krypande moln längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0