Ärlighet!


För några veckor sedan fick jag denna goding av mamman till min jobbfamilj och sedan dess har den legat i mitt rum och suktat mig allderles för mycket. Slukade den igårkväll då jag tänkt satsa fullt ut på träningen i april och då kan jag inte ha den liggande i mitt rum. 

På tal om job så går jag normalt sätt aldrig i mjukisar till jobbet men den här veckan har jag gjort det för att jag inte orkar skita ner mina jeans. Småtjejerna tyckte att detta var väldigt konstigt. Hade en ganska intressant konversation med min 8-åring och min 6-åring precis innan maten då hon berättade att jag var en dålig människa. Jaha tänkte jag, vad har jag gjort för fel nu? Anledningen var inget mindre att jag hade dålig klädsmak. För någon vecka sedan hade jag min skinjacka och solbrillor när jag hämtade på skola/dagis och då undrade de varför jag försökte vara cool. De sa också att jag absolut inte fick ha den jackan på mig igen när jag var med dem. Barn är väldigt roliga ibland och jag älskar att de är så ärliga när det gäller allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0