I did it again!


Ibland blir jag så otroligt förvånad av mina matlagningsfärdigheter! Igår hade jag bjudit över mina kompisar från universitetet på middag och vinmys. Självklart så tog jag tillfället i akt och lagade värsta middagen. Om den blev god? Oh ja! Köttfärsbiffar, klyftpotatis, majskolvar och pinnbröd med tsatsiki. Kanske inte låter så invecklat men det smakade fantastiskt! Jag blev riktigt imponerad av mig själv där ett tag. Till efterrätt gjorde jag en rawfood paj som jag aldrig testat förut så jag var lite orolig att den skulle bli en katastrof. Men det blev den verkligen inte! Oj så gott! Smakade precis som vilken chokladkaka som helst förutom att den här bara innehåll nyttiga saker. Det blir absolut ett recept som jag kommer spara på länge. Nu tänkte jag dricka upp mitt te innan jag ger mig ut på en morgonpromenad. Sen blir det hem och äta frukost och röja upp i köket innan jag drar till gymmet. Resten av dagen ska jag öva lite bröllopslåtar och slappa! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0