The adventure begins!

Hej alla mina två följare aka mormor och mamma! Jag har ju lovat att försöka uppdatera lite här så att ni vet att jag lever, har det bra och vad jag gör om dagarna. Jag kan dock inte lova hur ofta det blir men någon gång ibland ska det väll kunna bli!

Nu är jag i alla fall i Minnesota hos min älskade extrafamilj. Flygen hit gick väldigt bra. Det var dock lite långtråkigt. Haeley och Grant hämtade mig på flygplatsen och hemma väntade Raenay och Erick. Det blev en riktigt bra och typiskt amerikansk första dag då Erick slog på stort och efter att ha försäkrat dig om att jag inte var för trött, drog med mig på fest. Biljard, beer pong och vänner beskriver kvällen väldigt bra. Jag och Erick var överlägsna på beer pong! Dock var det tack vara mig då jag lyckades pricka alla kopparna utom en. På något konstigt höger och vänster har jag alltid varit väldigt bra på det här spelet. 

Igår var vi och bowlade med ett stor gäng kompisar. Alla blir så glada när det ser att jag är tillbaka! Jag trivs verkligen här och jag får ofta höra att alla är glada att se mig igen. Vi håller även på att fundera ut vad vi gör på nyår och jag tror att det blir att hänga med på en show/konsert för min del. Jag antar att min klänning som jag köpt för nyår inte kommer att passa in i den omgivningen så vi får se vad jag kan göra åt saken. 

Det var allt för den här gången, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna

så bra att flygresan gick bra! :) Vilket välkomnande - riktig amerikansk frukost och dag och kärt återseende med vännerna. Kul att ha så stort kompisgäng även där, där ni gör annat än bara super er fulla (till skillnad från här i Sverige^^)!! :D (så avis, haha) Ha det bäst!!! :D<3

2014-12-29 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0