Söndag 6 April!


Ännu en vecka avklarad vilket betyder en vecka mindre kvar till sommar, sol och ledighet. I morse tog jag en välförtjänt sovmorgon som råkade bli lite längre än jag hade tänkt. Till frukost gjorde jag en grön smoothie som ni ser på bilden. Jag har velat testa det ett bra tag men har varit väldigt skeptiskt så jag har inte riktigt vågat testa. Resultatet blev faktiskt helt okej så det kommer jag göra fler gånger. Jag hade tänkt att jag skulle ge mig på en liten detox och försöka hålla mig till bara frukt och grönsaker idag men jag kunde inte riktigt hålla mig när det var dags för middag. På dagens meny stod nämligen Ica sallad så då öste jag på med både det ena och det andra. Annars har dagen gått åt till att plugga. Jag tog även med syrran ut på en väldigt lång powerwalk som också ledde till ett kyrkobesök och ett test av ett utegym. Välbehövt efter en vecka utan träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0