Package time!

Här om dagen fick jag hem mitt paket med saker som jag hade lämnat kvar i USA. Det var väldigt mycket strul med att få det igenom tullen vilket gjorde att det tog lite tid. Vi trodde att det skulle skickad tillbaka till Amerika på grund av parfymerna men istället fick jag en avi på posten om att hämta ut ett paket på 6.2 kg. Det kunde ju inte varit något annat än det paketet så jag åkte direkt och hämtade ut det. Jag kände mig som ett barn på julafton när jag öppnade kartongen eftersom att jag hade glömt vad som var där inne. Paketet innehöll 4 Victoria secret body mist, massa pop tarts, mac n cheese, skumt godis som man bara kan hitta i USA och en sen födelsedagspresent från min fina Amerikanska familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0