Brum brum!

Just nu sitter jag ute på altanen på landet och pluggar. Det är nog många i klassen som gör det den här helgen. Skillnaden är nog att jag sitter utomhus i solen i sportbh och bättrar på brännan lite smått. Det är inte långt kvar nu, däremot är det rätt många inlämningar och prov kvar. I torsdags satt jag med några tjejer från klassen och pluggade lite. Det blev dock inte så jättemycket plugg men det var väldigt trevligt. Igår gjorde jag klar första inlämningen och idag har jag suttit hela dagen med en annan. Jag tror att jag är nöjd med den nu så då har jag bara en kvar att göra. Jag tror däremot att jag väntar med den sista tills imorron. Det blir lite för mycket att göra allt på samma dag.
 
Igår fick jag tillbaka min mobil som har varit på lagning i en vecka. Låsknappen fungerade inte så jag tänkte att det var lika bra att laga den nu innan sommaren. Jag fick dessutom tillbaka kameran som har varit på rengöring i ungefär två veckor. Förutom det så körde jag väldigt mycket bil igår. Fram och tillbaka till mormor, fram och tillbaka till kista två gånger och sen hela vägen till landet. Oftast så brukar man ju tröttna på att köra bil några veckor efter att man har tagit körkort men jag tycker fortfarande att det är lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0