There is a first time for everything!

Gårdagen blev en ganska speciell dag. Drog en sväng till gymmet efter att jag bestämt mig för att hänga med på 100-dagars festen på Fabben. Först blev det en kul middag med några av tjejerna från klassen och sedan drog vi vidare ut. Trots sjukt lång kö och inte så mycket folk så blev det en helt okej första gång på krogen. Vi firade att det är mindre än 100 dagar kvar till studenten. Idag är det 94! Gick och la mig sent utan en aning om hur jag skulle känna mig när jag vaknade i morse. Förutom träningsverk i hela kroppen och ett blåmärke som jag inte vet hur jag fått så var allt som vanligt. Möjligtvis lite tröttare än vanligt men sånt får man ta när man är uppe mitt i natten.

Idag tog jag en sväng till centrum med familjen och köpte nya träningsbyxor. Tyckte att jag förtjänade ett par till i och med att jag är så duktig och tränar och äter rätt. Byxorna var sjukt sköna så jag kan nästan inte vänta på att få prova dem! Ikväll ska jag försöka mig på att göra egen nyttig glass och sen blir det mello!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0