Sommarens projekt: Möblera om rummet dag 1!

Jag har bestämt mig för att göra om i mitt rum och jag tänkte därför att det kunde vara kul för er att se hur det såg ut från början och hur det går för mig. Dessa bilder här ovan är kanske inte så smickrande. Vanligtvis är det lite mer städat i mitt rum men här har jag redan börjat flytta på saker och ting vilket är anledningen till att det är så stökigt.
Så här ser det ut nu när jag börjat flytta runt på alla bokhyllor. Nästa steg är att flytta på skrivbordet till den väggen som nu är tom. Det kommer bli ganska annorlunda när jag är klar men förhoppningsvis blir det bättre än så som jag har det nu. Jag kände att jag behövde en förändring nu när jag börjar ett nytt kapitel av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0