29 Juni

Jag har inte de sista bokstaverna i alfabetet och jag orkar inte fixa det som jag gjorde i forra inlagget sa ni far forsoka lasa det har sa gott det gar. Det kanns som om jag har varit har hur lange som helst men det har faktiskt inte ens gatt tre dagar. Vi akte aldrig och kollade pa nagon staty, istallet tande vi en brasa pa tomten dar vi satt ett bra tag och bara snackade. Erick hade nagra av sina vanner har sa vi var nagra stycken. 
 
Gardagen var ganska galen. Det blev en ganska lugn dag, kvallen daremot var crazy! Forst akte jag med min vardmamma och vardpappa for att traffa nagra av deras vanner. De hade fyra vaningar i sitt hus och jag som tyckte att vi som bara har tre har manga. De var ganska galna och det blev en hel del skratt hela kvallen. Lite senare ville Erick att jag skulle fa vara med om en riktig amerikansk fest sa vi akte dit och det var faktiskt valdigt kul. Det blev en hel del skratt aven har och jag kom inte i sang for an kl.4 pa morgonen.
 
Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag foljde med Erick och hans van for att kora lite froling, eller frisbee golf som vi skulle kalla det. Vi far se vad kvallen bjuder pa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh låter ju hur kul som helst! Du får visa bilder snart. Tog du nå bilder på den riktiga amerikanska festen? ;D
Kram<3

2013-07-02 @ 21:40:48
URL: http://akl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0