7 Juli

De senaste dagarna har varit fullspäckade här borta! Jag har det så otroligt bra och jag vill verkligen inte hem. De har redan börjat prata om att de vill att jag ska komma tillbaka nästa sommar och det tänker jag absolut göra! Det spelar ingen roll hur mycket det kommer kosta mig. Tur att jag har ett bra tag kvar innan jag måste åka hem.

För några dagar sedan var det ju 4th of July och det var en väldigt speciell dag. Jag följde med Erick och hans vänner till Wisconsin och där blev det tubefloating i Appleriver. Tänk er collorado på Liseberg fast att alla har en varsin badring som man knyter ihop och flyter på genom en riktig flod. Det var inte en liten flod heller utan vi flöt runt i solen i ungefär 4 timmar. Det var en väldigt annorlunda upplevelse men jag tänker inte gå in mer i detalj på det. På kvällen åkte vi för att kolla på fyrverkerier som höll på i en halvtimme. De var mycket bättre än de vi har i Sverige!

Igår blev en vilodag eftersom att vi var ute hela natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0