18 juli

Varför går tiden så fort?? Jag vill stanna här för alltid! Sen jag skrev sist har jag varit och tittat på en känd staty, spelat minogolf, badat och vart med om en thunderstorm. Jag har också varit på en stor konsert och ätit corndog och cheese curds. Vi var en andra sväng till mall of america och åt pretzels och åkte bergochdalbanor. Den ena gick rakt upp, rakt ner och uppochner. Den andra var en sån där man sitter i stockar som åker i vattnet. Jag satt längst fram så jag fick allt vatten på mig. Jag har shoppat och varit på zoo och sett isbjörnar. Jag åkte med killarna och bowlade en kväll och jag van! Jag har också varit på cheesecake factory och ätit godaste cheesecaken någonsin! Det här är bara en del av allt jag har gjort hittills och mer ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Amanda Welander

Hej du kommenterade på min blogg så jag kikade in här. Så kul att hitta någon som spenderat veckor här i trakterna. Hur hade du det? och vad tycker du om Minnesota/minneapolis? :)

Svar: Hej! Jag är tyvärr hemma i Sverige igen efter 5 fantastiska veckor i Minnesota. Om jag hade kunnat så hade jag stannat kvar mycket längre. Det kan dock hända att jag åker tillbaka snart! Det är väldigt stor skillnad mot Sverige men samtidigt så lika! Jag trodde inte att jag skulle gilla Minnesota innan jag åkte men det visade sig att jag hade fel, jag älskar det! :)
Therese Hansson

2013-10-01 @ 23:21:13
URL: http://mandytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0