Mitt 2012

Det är väldigt kul att kolla tillbaka på gamla bilder för det får än att komma ihåg massor med saker som man hade glömt. I början av året hade jag fortfarande min IPhone 3gs och det blev en fotopromenad både med Stefani och med Amanda. Jag hade också en fotoläxa då vi skulle fota macro. Det känns som att det var en evighet sedan jag hade Foto A!
I februari åkte jag och Stefani in till stan och gick en promenad till Djurgården. Vi renoverade vårat vardagsrum här hemma och jag fotade Josse. Vi hade också en fotoläxa som resulterade i att jag fotade massor med andra saker också, tex knopparna på lådorna i mammas rum.
I mars var det mycket träning som gällde och jag fick min IPhone 4s. Vi fick även vårat badrum renoverat vilket resulterade i papper över hela golvet och foppatofflor inomhus. Vi hade en fotoläxa som handlade om att dokumentera så jag fotade Josses innebandymatch och Maria och jag gick på bio med min brorsa och såg Hungerspelen. Stefani fick besök av en jättespindel som sprang runt på golvet när vi hjälpte småungarna att göra sig redo för disko i skolan.
Jag fotade månen och lyckades hinna besöka båda mina landställen. Jag fick även för mig att se alla Twilight-filmerna och läsa böckerna. Fick en roligt sms om påskkärringar.
Jag och Maria larvade oss på idrotten och vi fick en ny släkting. Lilla Skye va inte så stor på den tiden. Vi fick våra fönster målade här hemma så det gick inte att vara i mitt rum. Jag bodde därför hos amanda i en vecka.
Juni var nog en av de bästa månaderna under året. Jag uppträdde på Väsbyfestivalen, bode med min egna låt och med Ante som då vann Väsbylåten. Jag sjöng både på min skolavslutning och på 3:ornas student. Jag var med hela dagen då 3:orna tog studenten och det var så sjukt kul! Kan inte fatta att i år är det min tur! Jag var också hemma och sommarjobbade två veckor innan jag och Mickan tog tåget till Göteborg.
Juli spenderades i Göteborg hos pappas farbror samt på mina två landställen. Man får försöka underhålla sig bäst man kan när man är på landet och att måla brädor är inte helt fel.
I Augusti påbörjade jag och Amanda vårat hemliga projekt. Jag köpte nytt gymkort och spran IFORM-loppet. Jag var även på bio med mina småkusiner och hade bion helt för oss själva.
September var även det en av de bästa månaderna! Amanda och jag fortsatte med vårat hemliga projekt och avslöjade också att det var en musikvideo. Senare samma månad släppte vi den. Jag fyllde 18 år och fick min IPhone 5. Vi hade också en överraskningsfest för Amanda som verkligen inte anade något alls. Jag spelade också in Amandas favoritlåt på en CD till henne.
Vi fotade omslaget till min CD och jag jobbade på i studion som en galning. Jag gjorde min första pumpa, var med på en fotografering med AID-fashion och plastade in min gitarr som skydd mot regnet när jag skulle till en spelning.
Jag fortsatte jobba i studion och körde även väldigt mycket bil. Jag började plugga körkortsteori på riktigt och körde halkan. Jag var en sväng på kyrkogården och upptäckte min nya kärlek: smoothie! Min syrra fyllde år och det firade vi med Twinight! Både Breaking Dawn part 1 och part 2 på samma kväll!
December var även det en av de bästa månaderna under året! Jag tog körkort och köarade båder teorin och uppkörningen på första försöket. Det firades med en tur med bilen och sedan mat på kina-thaien! Jag spelade in det sista i studion och satt en hel natt och satte ihop skivor. Firade jul och nyår med familjen och delade ut alla skivor!
 
Vissa månader har varit bättre än andra men i stort sätt har det varit ett väldigt bra år! Nästa år tror jag däremot kommer bli väldigt mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0