2013

Gott nytt år allihopa!! Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton. Jag spenderade min hos farmor med kusinerna och kvällen avslutades på balkongen med Mickan för att fota fyverkerierna. Det var inte speciellt lätt när de hela tiden kommer på olika ställen. Lite senare kommer det upp en sammanfattning av mitt 2012. Det borde egentligen kommit upp igår men jag kom på att jag ville göra det inlägget lite för sent. Jag hade också tänkt göra någon form att sammanfattning över det som jag har gjort i musikväg. Kanske till och med ett inlägg med mina favoritlåtar under året. Det kan väll vara kul??
 
Det här med nyårslöften har jag aldrig riktigt förstått mig på men i år har jag faktiskt några saker som man skulle kunna kalla nyårslöften. Det är i alla fall några saker som jag har lovat mig själv att göra det här året och de ska jag banne mig hålla! Här har ni mina:
1. Sluta äta onyttigheter! Jag vet att jag kan och att jag klarar mig bra utan det.
2. Komma igång med träningen igen! Jag kan inte påstå att jag alltid tycker att det är så kul men det behövs.
3. Bli fit till studenten! Nu jävlar ska det byggas muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0