Klagomål!

Jag har fått klagomål om att jag bloggar dåligt så jag får väl försöka ändra på det. Däremot så kommer det inte bli så intressanta inlägg eftersom att det enda jag gör på dagarna är att gå i skolan, träna och titta på serier. Fram till sommaren blir det intressantare saker!

Idag är det ju fettisdagen så jag drog till Bullens efter skolan och köpte semlor till familjen. Efter det åkte jag till gymmet och spenderade en timme på löpbandet. Gick 10 min, joggade 20 min och körde intervaller i 30 min. Det var riktigt jobbigt i slutet kan jag säga men det behövdes. Slarvade väldigt mycket med konditionsträningen förra veckan och det blev alldeles för mycket styrka och onyttigheter. Så därför blev det ett långt konditionspass idag så att jag kunde äta min goda semla med gott samvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0