Nu loggar jag ut! (+ en ny cover)

Vet inte hur bra uppdatering det kommer bli här på bloggen de kommande veckorna men å andra sidan har det ju inte varit så bra uppdatering under hösten över huvud taget. Som rubriken säger så loggar jag nu ut för att imorgon resa tillbaka till Minnesota en tid. Men innan dess tänkte jag att jag skulle dela med mig av en ny liten musikvideo.
Musikvideon är inspelad av min fina Amanda. Vi hade tänkt göra detta tidigare under hösten men det blev inte av eftersom att det var svårt att få in i våra scheman. Men nu är det äntligen klart! Det blev en cover på Miley Cyrus's Wrecking Ball som jag gjorde om till min egen. Jag har fått väldigt fina kommentarer hittils vilket gör mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0