Driving!

Instagram @Tettzor
 
Tog en sväng ut med bilen idag för att hämta mammas SIM-kort. Hon fick min gamla iphone eftersom att jag fick en ny. Jag kände mig ganska cool när telefonförsäljarna frågade om vi ville ha IPhone 5 och jag kunde svara med att jag redan har en! Det var i alla fall väldigt länge sidan jag körde och det märktes. Ska förhoppningsvis ut och övningsköra imorgon också. Måste bara skriva att jag körde in i garaget helt själv idag!! Inte ens mamma gör det om det inte är så att hon måste. Och det var inte ens speciellt svårt så länge man tar det lugnt! Kände mig väldigt duktigt efter det! Jag har lovat mamma att jag ska ta över det lilla hon kör så fort jag får mitt körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0