Yeeeey!

Känner mig superduktig idag som trotsat en av mina rädslor. Ni som känner mig vet kanske inte det, men jag hatar att prata i telefon med folk jag inte känner. Idag ringde jag både frissan och banken. Frissan svarade i och för sig inte men jag var ändå duktig! Kanske kan vänja mig vid det trots allt. Jag har ju aldrig behövt ringa någon över huvud taget själv utan det har mina föräldrar alltid gjort åt mig. Därför känner jag mig lite stolt för tillfället.

Min dator har bråkat med mig ganska länge nu och idag la batteriet av. Just nu funkar det som det ska däremot men jag har i alla fall anmält att jag behöver ett nytt. Jag hade prov idag så nu håller jag på med min läxa innan jag ska iväg till musikskolan. Sen är det inge mer plugg för än nästa vecka vilket är väldigt skönt! Det märks dessutom väldigt tydligt att hösten är här nu. Det är många som börjar bli sjuka, det är svinkallt ute och fina färgade löv överallt.


Kommentarer
Postat av: SABINA

Fin blogg! Allt bra med dig? =)

2012-10-18 @ 17:44:29
URL: http://fotosabi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0