Studiosession!

Körlektionen igår gick väldigt bra om man kollar på helheten. Sen finns det några saker som jag inte tycker att vi ska prata om så de tänker jag inte nämna. Det var i alla fall inget farligt, jag var bara lite för ouppmärksam på instruktionerna.

Idag var jag en sväng till studion igen och gjorde färdigt det jag började på i måndags. Även den här gången tog det sjukt lång tid att få igång allt! Alltid ska det vara något som strular... Men tillslut gick det bra och vi fick till låten som vi ville ha den! Jag fick även lite beröm som var lite mer specifikt än "du sjunger bra", om ni förstår vad jag menar. Det blev jag i alla fall väldigt glad av, man kan inte få för mycket beröm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0