Studentmössa!

Börjar med att berätta vad som nyss hände innan jag kommer in på det jag egentligen tänkte säga. Satt nyss i soffan med en full kopp med te i famnen medan mamma och pappa kollar på en rysare. Självklart kommer ett typiskt hoppa till moment så att jag får te över halva magen. Det var lite småkul måste jag säga!

Då var den efterlängtade studentmössan beställd! Efter många om och men så bestämde jag mig till slut för den dyrare varianten. Det var bokstäverna på baksidan som var avgörande. Ville inte ha metallbokstäver för de var så otroligt fula! Nu är den i alla fall beställd och klar så det är bara att vänta till april när vi få hem den.


Kommentarer
Postat av: IIRMASSULJC'

super söt blogg! :)
Vad ska du göra i helgen? :)

2012-10-06 @ 10:04:20
URL: http://iirmassuljic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0