Studiotime!

image description
Jag var nyss i studion och spelade in de sista instrumenten till den låten som troligtvis kommer bli min första singel, om man nu kan kalla det så när man ger ut dem själv. Det är inte så mycket kvar på den låten just nu så förhoppningsvis blir den klar i början av sommaren :)

Igår var det kammarkonsert med musikskolan och det gick sådär. Spelade fel vid ett tillfälle men det gick bra i alla fall. Innan det var jag kvar i skolan och övade på den låten jag ska sjunga på skolavslutningen och jag tror att det kan bli riktigt bra!

Ikväll ska jag repa med Andreas Morling för på lördag ska jag vara med och köra på hans låt som gick vidare i Väsbylåten. Tack alla som röstade! Inte nog med det så ska jag dessutom sjunga själv på stora scenen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0