Life is good! :D

Klickade nyss hem en klänning till skolavslutningen!! Gissa om jag är glad?! Hoppas bara att den passar för den är superfin :) Jag håller även på att väljer ut låtar som jag vill sjunga på skolavslutningen och jag har hittat en superfin låt. Däremot måste den testas först + att jag måste lära mig den om det ska funka men det gör det nog.

Idag hade vi nationella prov i stort sätt hela dagen. Hade två engelska på morgonen och efter lunch hade jag ett i tyska. På fotolektionen efter det byggde vi lådkameror! Jag var lite skeptisk i början till att det skulle fungera med set gjorde det och det var skitkul! Vi byggde ett mörkerrum på en av toaletterna där vi låste in oss och bytte fotopappet samt framkallade bilder i mörkret. Det blev en väldigt bra avslutning efter så många prov på samma dag.

I morgon ska min klass åka iväg någon stans och göra nått med andra ekonomiklasser. Vi blir hämtade med buss tidigt på morgonen och är borta i stort sätt hela dagen. De har lovat att vi ska få massor med god mat så det längtar jag lite efter :P

Tänkte att jag skulle slänga in en väldigt fin bild på mig som jag tog härom dagen. Jag kom hem ganska tidigt och det var soligt så jag satte mig på balkongen och läste en stund. Tyvärr var det för sent på dagen för att jag skulle lyckas få någon färg. Nästa gång!


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Jag har hört att den ska vara bra! :D Vad handlar den om då? :)

2012-05-12 @ 10:36:03
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0