Uppdate!


Fotad och redigerad i IPhone-appen Instagram

Det var ganska länge sedan jag skrev nu och det beror på att jag har haft en bok som jag var tvungen att läsa ut så att jag kunde göra min redovisning som jag hade i morse. Vad har då hänt sedan jag skrev senaste gången? Jo, pappa glömde väcka mig i morse så jag vaknade tio minuter innan bussen gick. Jag hade egentligen tänkt ta en tidigare buss men det var mycket jag inte hann med i morse. För övrigt har dagen varit ganska bra. Jag har redan haft fyra håltimmar den här veckan och det har faktiskt varit rätt så skönt!

Just nu lagar jag pankakor! Lunchen i skolan var inte speciellt god så nu är jag jättehungrig. Jag ser fram emot maten i skolan imorgon och på fredag för då är det god mat :) När vi ändå snackar om mat kan jag passa på att säga att det går rätt så bra för mig med mitt godisförbud och jag hade tänkt hålla det fram tills påsk. Då tänkte jag ta en veckas uppehåll och sedan köra stenhårt fram till sommaren. Nackdelen med att inte äta godis är att jag hela tiden går runt och är hungring. Jag äter som en häst och jag är alltid hungring. Om jag gör det så spelar det ingen roll att jag tränar fyra gånger i veckan så jag ska börja äta lite mindre. Vill man så kan man!

Kommentarer
Postat av: DANIELLA - VINN VALFRI NAVELPIERCING FÖR UPP TILL 500 KRONOR!

SVAR: Samma här. Är allt bra med dig idag? :D

2012-03-07 @ 20:04:39
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Stefani

Aber om du hungrig bist, då måste du essen Mer! Und nyttigt, gute mat und grönsaker. Vergessen nicht mellanmålen, de är viktiga! Achtung! :P

2012-03-08 @ 10:21:00
URL: http://timide.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0