Mini gig


Foto: Amanda Kurén

Sitter just nu i köket med datorn och kollar runt lite. Slängde in en tjockpankaka i ugnen för ett tag sedan så den ska snart ut. Det luktar jättegott här inne :P Vädret har varit skitskumt hela dagen. Just nu är det rätt ljust fast himlen är mörk och nyss kom det en skur.

Var: Messingen
När: 19.00

Ikväll ska jag iväg på ett litet uppträdande i min skola. Ska bara sjunga en låt så det är väldigt kort. Musikskolan har något de kallar för "Musikskolan Live" och som är sista torsdagskvällen varje månad om jag har fattat rätt. Det är i alla fall det jag ska sjunga på. Kom gärna och lyssna om ni har tid!

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin bild på dig! :)

2012-04-22 @ 23:04:59
URL: http://mlauridsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0