IPhone 4s!! :D

Den här helgen har varit helt fullproppad med en massa saker så jag har knappt varit hemma. Imorgon ska ni få veta vad jag har gjort. En sak jag kan berätta om redan nu är att jag har fått en IPhone 4s :D Jag och pappa åkte iväg en sväng för ett tag sedan för att köpa skal och vi är fortfarande inte hemma. Pappa har jour den här veckan så vi va tvungna att åka på ett jobb. Först satt jag kvar i bilen utanför ett läskigt parkeringsgarage och sedan gick jag in en stund. Huset var helt öde, tomt och kolsvart så det var inte det roligaste jag har gjort direkt :P Nu kommer mitt batteri dö, skriver från mobilen. Berättar mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anna

:'( Jag vill också ha!!!! :(

2012-03-12 @ 14:23:22
URL: http://akl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0