Åldersnojja??

image description
Tiden går så otroligt snabbt just nu! Det är lite mer än 4 veckor kvar till påsklovet och efter det så är det bara åtta veckor kvar tills skolavslutningen. Vi har också en massa lediga dagar framöver eftersom att det är klämdagar och liknande. Maj, däremot, kommer bli en jobbig månad för det är då alla nationella prov kommer. De veckor som är kvar kommer gå alderles för snabbt och så vipps så har jag gått ut mitt andra år på gymnasiet! Hur kunde det gå så fort? För några dagar sedan kom jag på att innan detta år är slut så är jag myndig och har troligtvis körkort! Alla runt omkring mig har redan börjat fylla år och det känns konstigt. För mig känns det stort att vara 18 och ha körkort för då kan jag i stort sätt göra vad jag vill. Vet inte riktigt vad jag tycker om att det inte är så lång tid kvar tills dess. För någon dag sedan fick jag för mig att jag fortfarande var 15 :P Det är väll ungefär så gammal jag känner mig antar jag. Men men, en sak i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0