Studenten!


Min fina klass!
Foto: Amanda Kurén

Idag har jag hunnit med mycket. Började dagen med att åka till skolan för att öva innan jag skulle upp på scenen och sjunga på 3:ornas studentavslutning. Det var ett jädrans liv där hela dagen med både skrik och tutor. Uppträdandet idag gick mycket bättre än det igår på min avslutning. Däremot var inte min röst med mig på morgonen och jag glömde texten så jag var lite orolig att jag skulle göra bort mig, men det gjorde jag inte! Efter det hamnade jag på studentlunchen och det var supergott. När studenterna sprang ut lyckades jag hamna i mitten av dem precis när första champange flaskan öppnades så jag blev rätt blöt. När flaken började fyllas med glada elever insåg jag att jag också vill ta studenten! Alla var så otroligt glada hela dagen :) Jag hann också med att snacka betyg och säga glad sommar till mina favoritlärare.

Vem kunde tro att denna dagen skulle bli en så bra start på sommarlovet? Jag har haft sjukt kul idag och jag längtar tills det är min tur! Jag tror inte att man inser vad studenten innebär innan man får uppleva det själv och nu har jag fått vara med en gång så jag vet precis vad som väntar mig. I och med att jag får lite separations ångest när jag ska vara borta från något eller någon en längre tid så kändes det bra att jag fick säga hejdå ordentligt till allt och alla idag för det hann jag inte riktigt med idag. Jag kommer somna med ett leende på läpparna ikväll!

Glad sommar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Studenten är ett av ditt livs ABSOLUT BÄSTA DAGAR!!!! Inget slår Studenten förutom andra stora händelser som bröllop/barn osv osv :D :D :D :D Det var SÅÅÅ värt att gå upp kl 5 på morgonen! <3<3

2012-06-14 @ 19:53:08
URL: http://akl.blogg.se/
Postat av: Anna

Studenten är ett av ditt livs ABSOLUT BÄSTA DAGAR!!!! Inget slår Studenten förutom andra stora händelser som bröllop/barn osv osv :D :D :D :D Det var SÅÅÅ värt att gå upp kl 5 på morgonen! <3<3

2012-06-14 @ 19:54:00
URL: http://akl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0