Sommarlov!

Idag fick jag sommarlov! Vi började dagen med VNG-olympiaden som var en massa små tävlingar vi gjorde med klassen för att samla poäng. Min klass var väll inte någon av de bästa direkt men det gör inget. Vi tog en fin klassbild och fick glass till efterrätt vid lunchen. Sen var det dags för avslutning i multihallen och då sjöng jag en låt med komp på gitarr av min lärare. Imorgon ska jag sjunga samma låt på 3:ornas student!

Måste också nämna att jag troligtvis är den enda människan i hela världen som inte är överdrivet glad av att ha sommarlov! Jag har så mycket fritid alla andra dagar på året då jag gör absolut ingenting så jag förstår inte grejen med att inte ha nått att göra. Jag tycker om att vara i skolan för då har man nått att göra och så har man en massa människor runt om än. Sen blir jag väldigt lätt uttråkad också så det kan ju ha nått med det att göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0