Skådespelare i Gamla Stan


Gud vad det händer saker just nu! Jag är helt slut! De senaste nätterna har det känts som att jag inte har sovit något över huvud taget. Nästa vecka blir det förhoppningsvis lite lugnare. Jag klagar däremot inte för det har hänt en massa roliga saker :)

Idag var vi i stan med klassen och stadsvandrade på ett lite speciellt sätt. När vi kom till gamla stan fick jag veta att jag och några till skulle få leka skådespelare. Jag blev därför myggad med mickrofon och så blev vi filmade hela dagen. Trots regn och blåst så gick vi runt i gamla stan och letade lappar. Det var svinkallt och jag fryser fortfarande! Vi spelade även in några mission impossible scener och fasen vad svårt det är att vara skådespelare! Jag vet urusel så jag längtar tills jag får se resultatet :P Hoppas på att jag inte är helt katastrofal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0