Josefin


Josse
Foto: Jag

På morsdag var jag ute och fotade min syster lite mellan kalas och middag. Jag fick några bra bilder, bland annat den här ovanför. Jag ska visa fler bilder så småning om, just nu är det slutspörten i skolan som gäller! Imorgon har jag mitt sista prov i årskurs två, sen är det bara en inlämning kvar och efter det är det sommarlov. I och med att vädret har varit så uruselt den senaste veckan så känns det inte som att sommarlovet vilar runt hörnet. Det är faktiskt bara fem dagar kvar och sen har jag bara ett år kvar på gymnasiet! Jag får ångest bara jag tänker på det...

Igår slängde de ut oss från skolan eftersom att treorna skulle ha mösspåtagning. Mina bästa polare och jag gick då till Kina-Thaien och käkade lunchbuffé. Gud så gott det var! Jag passade också på att repa lite inför skolavslutningen och det tror jag kommer bli awesome! På kvällen hängde jag i skogen med några kompisar som skulle tälta och jag blev väldigt myggbiten. Har ett myggbett på varje hand och ett på varje fot... Inte så kul om jag får säga det själv eftersom att de kliar.. Idag var vi ju lediga eftesom att det är Sveriges nationaldag. Jag har köpt shorts och käkat pizza. Det känns som lördag eller söndag vilket inte är så bra men det är bara att köra på! Imorgon blir det mer musik och mer skola, bara att tagga under natten!

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Neha

Snyggt:D

2012-06-16 @ 16:33:28
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0