Yay!

Jag fick den här filmen idag och jag längtar efter att sätta tänderna i extramaterialet! Twilight filmerna och böckerna måste vara de bästa som finns. Böckerna, speciellt den sista, är de bästa böckerna jag har läst och filmerna sätter bild på historien i böckerna så det blir lättare att föreställa sig hur det ser ut. Jag längtar verkligen tills sista filmen kommer ut i November! Jag har hört att de har lagt till några scener och att vissa inte kommer vara med. Jag har också hört att slutet kommer vara så känslosamt att alla som har någon relation till böckerna eller filmerna kommer bli berörda. Jag vill se den nu för jag tror att den kommer bli skitbra. Däremot är jag inte säker på att jag vill ha ett avslut på det hela men någon gång måste man gå vidare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det har blivit lite av en principsak för mig att jag aldrig ska se twilight nu haha XD

Svar: Varför?? De är ju superbra! :D
Therese Hansson

2012-07-17 @ 09:47:03
URL: http://honestlynoidea.blogg.se
Postat av: Frida Fransson

snygg design du har :)

Svar: Tackar! :D
Therese Hansson

2012-07-17 @ 18:16:08
URL: http://FriidaFransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0