Värme!

Hallå allihopa! Idag har jag hunnit med mycket! Började dagen med att vakna av att rullgardinen åkte upp i en jädrans fart av sig själv. Det skrämde livet ur både mig och farmor men jag somnade som tur var om igen. Efter jag ätit frukost gick jag ut och la mig i solstolen i en timme och lyckades bränna mig lite. Det har varit väldigt varmt här de senaste dagarna men idag har det blåst lite också så det var väldigt skönt. På eftermiddagen cyklade jag och syrran till sjön och tog ett dopp. Det var 23 grader men jag tyckte ändå att det var lite kallt. Efter det har jag både hunnit med att läsa lite och att pyssla lite. Mamma plockade fram massa trådar och grejer så jag och syrran satt både igår kväll och idag och gjorde armband. De blev riktigt fina måste jag säga. Ikväll ska jag nog fortsätta läsa min bok. Av någon anledning har jag snöat in mig på engelska böcker. Jag har redan läst 'The Notebook' som enligt mig va mycket bättre än filmen och nu läser jag 'The Last Song'. Det är något speciellt med att läsa på engelska! Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0