Solig dag!

Idag skiner solen som bara den så jag bestämde mig för att ge mig ut en sväng. Tog bussen till körskolan och pluggade teori i en timme och sen gick jag till biblioteket en sväng. Jag blir världens bokmal under sommaren så man får passa på. Vem hade trott att det skulle vara så svårt att hitta nått som känns värt att läsa. Nästa gång ska jag kolla upp några böcker jag gillar innan jag ger mig dit för att spara lite tid. Väntar på att mamma och pappa ska komma hem. Har inte ätit nått på hela dagen så jag är rätt hungrig och jag vet inte vart de är någon stans. Snart gör jag min egen mat om de inte kommer.


Kommentarer
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Hej!
Kika in mitt senaste inlägg och var med i dagens blogg! :)
Glöm inte att du kan få större chans att vinna om du gör sakerna som står i inlägget.
Hoppas du är med. Kram!

2012-07-19 @ 20:24:57
URL: http://elsalouise.blogg.se
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej sötis! Vad ska du hitta på idag? :)

2012-07-20 @ 04:22:45
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0