Slappdagar behövs de med!

Foto: Jag
 
Idag har jag bara slappat! Igår var jag en sväng på bilskolan och körde lite. På kvällen hade vi kusinerna och pappas farbror här på middag. Det var meningen att vi skulle grilla kycklinghamburgare men grillen ville inte samma sak som vi så det blev stekpannan. Det gjorde däremot inte så mycket för det blev gott i alla fall! Under dagen hade jag bakat annanaspaj som vi skulle ha till efterrätt och den är ju så god! Vi åt upp det som blev kvar idag till lunch. Vi busade även med Skye så jag var rätt trött imorse. Det var världens åskväder här i stort sätt hela dagen så jag satt ute under tak och läste. Jag har också börjat tömma min dator på filmer för den är ganska full. Tittade nyss på "Wild Child" och snart blir det "Fredagen den 13:e" vilket är väldigt passande med tanke på dagens datum.
 
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

De gör du rätt i, kan vara skönt

2012-07-17 @ 01:27:39
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0