Home Sweet Home!

Som ni ser på rubriken så är jag hemma nu och jag har haft en jättebra vecka i Göteborg! Jag tycker verkligen om att vara där så det är synd att vi inte åker dit oftare. De som följer mig på Instagram (@tettzor) har redan sätt bilderna här ovan. De visar lite av det jag har gjort den senaste veckan men ni ska få se mer bilder som är tagna med riktiga kameran under veckan. Jag har faktiskt gjort något som jag inte gör så ofta. Kan ni gissa vad?? Jo, jag har shoppat! Det blev en hel del nya saker och det mesta var på rea. Hade det inte varit rea så hade jag troligtvis inte köpt det. Jag har inget minne av att det brukar vara stora reor på sommaren men det kanske är för att jag inte brukar shoppa så jag brukar inte bry mig. Men mer om min vecka får ni veta under veckan. Jag är i alla fall hemma igen och det är väldigt skönt!
 
Hoppas ni har haft en lika bra vecka som jag, hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0