Tankar


Tagen med min Iphone och redigerad i appen Instagram

Snön kom en månad för sent i år vilket är lite tråkigt. Men bättre sent än aldrig! Nu ligger det i alla fall ett fint lager över marken eftersom att det snöade i stort sätt hela dagen igår. I natt bestämde sig plogbilen för att köra rally utanför mitt fönster och det var ju lagom kul när jag ville sova. Däremot hade jag sovmorgon idag så det gjorde inte så mycket.

Dagen har varit kort och rolig. Det var något speciellt som jag skulle berätta om men det har jag glömt så det får bli en annan gång. Jag fick mycket beröm av min sångpedagog idag vilket alltid är lite extra kul! Jag har fortfarande för mycket fritid och inget liv så jag har absolut ingenting att göra efter skolan. Nu på kvällen har jag varit på gymmet och kört ett spinningpass. Nu kom jag på vad det var jag skulle skriva om :P Idag börjar jag mitt nya nyttiga liv och det ska hålla i sig längre än det gjorde förra året. Den här gången får jag faktiskt ut något av det så det kan väll inte vara så svårt att hålla sig borta från godis och andra onyttigheter? Vi får se hur det går helt enkelt.

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Spela in covers då, om du nu inte har nåt liv! <3

2012-01-24 @ 10:31:34
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0