Mitt 2011 i låtar!

Jag tänkte att jag kunde lägga upp en cover för varje månad under 2011 eftersom att det här är en musikblogg. Tyckte att det kunde vara en kul grej, vad tycker ni? Det blir som med bilderna fast med videor ;)


I januari spelade jag in Tears in heaven och I miss you. Känns inte som att det var så länge sedan.


I februari la jag upp min tredje egna låt som jag skrev till Salaam. Jag la även upp Jar of hearts och två videor från när jag och Tewar sjöng på Scenchansen.


I mars spelade jag in Amandas favoritlåt She will be loved och la upp den. Jag gav mig själv sångförbud och träffade en foniatriker tror jag det hette. Jag sjöng också mina egna låtar på Vilunda.


I april sjöng jag och Tewar på tjejmässan här i Väsby. Jag la upp två av de låtarna denna månad.


I maj la jag upp två till videor från tjejmässan. Jag och Tewar sökte också till Idol den här månaden.


I juni la jag bara upp denna cover, Back to december.


I juli la jag upp This is my life och Right here waiting som jag sökte till idol och True Talent med. Det var den här månade då jag och Tewar sökte till True Talent :)

I augusti la jag inte upp någon video men jag sjöng i ett rökmoln på företagsinvigningen av Messingen. Jag sjöng också på den riktiga invigningen av Messingen.


På min födelsedag i september la jag upp Indestructible som jag tycker är en av de bästa covers som jag har lagt upp. Jag la också upp en snutt av Love story.


I oktober la jag upp en snutt av Billionaire och det var den enda covern jag la upp denna månad.

I november la jag inte heller upp några videor och vad jag kommer ihåg så hade jag inga spelningar.


I december la jag upp When i held ya och det är den covern som det har gått bäst för! Den här är också en av de jag tycker är bäst. Jag la också upp hela Love story och en snutt på när jag sjunger i studion.

Jag tycker att det har gått ganska bra för mig musikmässigt i år. Jag hoppas på att det här året blir ännu bättre! För att se mer av min musik gilla mig på facebook! Klicka på bilden nedan så kommer du direkt dit :)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-1.html#comment

2012-01-01 @ 18:10:57
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: monika! :)

Gott nytt år! :) Hoppas du fick en rolig kväll/natt! :D Kram!

2012-01-02 @ 00:24:14
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0