Kom till Väsby Centrum imorgon!


Foto: Amanda Kurén

Hej mina vänner! Imorgon är det dags igen! Jag sjunger ju som sagt i Väsby Centrum vilket troligtvis är mitt största uppträdande någonsin, än så länge. Förhoppningsvis kommer det flera som är större i framtiden men det här är en bra början! Ska allderles strax gå och lägga mig hade jag tänkt så att jag är pigg imorgon. Det var inte så länge sedan jag stod på scenen, däremot känns det som att det var länge sedan. Kanske för att jag inte har gjort det själv på ett bra tag.

De senaste dagarna har rullat på som vanligt. Jag tränade igår och det känns i musklerna idag. Imorgon lär det vara ännu värre :P Jag har knappt några läxor nu för tiden så jag blir lätt rastlös av att bara sitta hemma hela kvällarna. Ska bli skönt att ta sig ut bland folk imorgon trots att jag egentligen hade hoppats på sovmorgon. Det tar vi på söndag i stället. En rolig grej som hände idag var att jag sa fel namn till min lärare! Jag är väldigt bra på namn i vanliga fall så jag blev ganska chockad när jag sa fel :P

Vi ses i Väsby Centrum imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0