Julavslutningen

Hade egentligen tänkt slänga upp ett annat inlägg men det får bli imorron istället :P De här två videorna är från min skolavslutning i julas! Jag sjöng som ni se två låtar, Last Christmas med lärarbandet och White christmas. Jag vet att det inte är jul längre och att de flesta har tröttnat på jullåtar men jag tänkte att jag slänger upp videorna här i alla fall :P

Först sjöng jag White christmas med komp av Micke från musikskolan. Vi hade inte tränat nått tillsammans innan avslutningsdagen så jag är nästan förvånad över att det gick så bra ;)

Last christmas sjöng jag tillsammans med lärarbandet och det gick väll inte speciellt bra egentligen men det var skitkul! Hela iden var lite vrickad och alla satt och skrattade vilket gjorde att jag också skrattade. Det ska vi i alla fall göra flera gånger ;)

Kan ju passa på att säga att vi ska fira med glass här hemma ikväll :D Varför kanske ni undrar då? Jo, för att jag är så bra i skolan. Jag fick MVG++++ på min psykologiuppsats som jag skrev innan jul och så fick jag alla rätt på matteprovet innan jul. Går det så bra så tycker jag att man förtjänar något extra ;)

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skitkul Tette. Nästa gång tycker jag du ska pussa en lärare när det är slut-

2012-01-12 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0