Du bestämmer vilken cover genom att kommentera!



Jag såg den svenska filmen "Jag saknar dig" för några dagar sedan och då fastnade jag för den här låten. Den är inte som de låtar jag brukar lyssna på men den är helt klart bra! Filmen var också bra och väldigt sorglig!

Idag har jag varit ute och fotat med Amanda. Vi spelade också Wii och kollade på "Abduction" som var fett bra! Imorgon är jag själv hemma så Stefani kommer hit. Jag börjar skolan på onsdag i stället för igår eller idag som de flesta andra. Vad gör man då den sista lediga dagen?? Det vet jag faktiskt inte så vi får se :P

Kan ju passa på att säga att min Moa Lignell cover har fått över 1 000 visningar!! :D Min första video som får så många visningar och det på exakt en månad! :D Jag tror att vi ska fira det genom en ny cover, "studioinspelad" denna gång! Tänkte att ni skulle få bestämma vilken, Sorry seems to be the hardest word eller So sick?? It's up to you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0