Stockholm

Igår var en väldigt lång dag. Jag sov inte så mycket eftersom att jag började tidigt och sen på eftermiddagen åkte vi in till stan med Fotoklassen. Vi gick på moderna museet och kollade på en massa foton vilket jag tyckte va jätteintressant. Förutom det så blev jag retad för mina bristande kunskaper om Stockholm i stort sätt hela dagen :P Jag måste helt enkelt åka in till stan lite oftare! Vi var borta ganska länge Så jag var inte hemma för en halv 8 och då var det bara att käka. Sen väntade plugg eftersom att vi hade prov idag. Jag hade egentligen inte behövt plugga så mycket för provet var inte så svårt. Eftersom att gårdagen var så lång så känns det som att jag inte har tränat på typ en vecka! Det ska jag i alla fall göra nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0