Sportlov!


Foto: Jag

Är så otroligt lättad just nu! Den senaste veckan har varit både jätterolig och jobbig på samma gång. Jag har haft fem prov utspridda på lite olika dagar, det sista hade jag idag. Det har gjort att jag inte har haft tid att tänka på att lovet faktiskt börjar idag. Måste säga att det känns väldigt bra att veta att jag inte har något över huvud taget som behövs göras den kommande veckan. Jag kan göra precis vad jag vill och det ska jag minsan! Jag har några böcker jag behöver läsa ut och så ska jag in till stan någon dag. Jag och Maria har bestämt att vi ska äta glass någon gång under veckan som kommer och jag känner på mig att det kommer bli ett lyckat lov :) Vad vore en bättre start på lovet än McDonnalds till middag?? :D

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0