Run Forest, run!

Det känns nästan som att jag bor på gymmet nu för tiden. Jag tränar 3-4 gånger i veckan och det är faktiskt rätt så kul. När man kommer in i rutinen så blir allt mycket lättare. Idag körde vi spinning samt lite mage och rygg.

Jag har fastnat för engelskan igen, vilket både är bra och dåligt. Om jag fick välja så skulle jag läsa en massa bra böcker på engelska och se en massa bra filmer men det har jag inte riktigt tid med :P Jag får låna med mig massor med engelska böcker på sommarlovet för då ska det minsann läsas.

I morgon slutar vi två timmar tidigare för att alla lärare ska ha något möte. Det betyder att jag slutar kl.14 vilket är superskönt eftersom att det är fredag. När jag har slutat ska jag iväg och hämta min gitarr som har varit inne på lagning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0