Foto A läxa


Foto: Jag

Jag trodde att jag hade kommit in i det här med att blogga igen men tydligen inte. Jag har i alla fall haft rätt mycket att göra de senaste dagarna samtidigt som jag inte har gjort något alls. Förra veckan tränade jag fyra gånger och jag har fortfarande träningsverk i mina ben. Bortsett från det har jag inte gjort något över huvud taget. Jag har inte äns haft tid att städa mitt rum :P Det måste jag göra idag för det ser hämskt ut.

Eftersom att det är onsdag idag så betyder det att jag hade fotoläxa. Vi skulle fota macro med objektivet åt fel håll och det var skitkul! Jag har jättemånga bilder att visa, tror att jag har hittat min nya fotopassion ;) Att det är onsdag betyder också att jag går 7 timmar och 55 minuter i skolan. Det gör inte mig något eftersom att jag gillar att vara i skolan :P

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Superfin bild!

2012-02-01 @ 15:30:19
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0