Footprints in the snow


Foto: Jag

För tillfället är det plussgrader här i Väsby så all snö håller på att smälta bort. Det är lite tråkigt tycker jag. Om det försvinner nu så vill jag inte ha tillbaka det, våren får gärna komma :D Jag har fortfarande inte slängt mig i snön vilket jag har sagt att jag ska göra väldigt länge nu. Jag får helt enkelt vänta tills i vinter.

I kväll blir det tyska plugg som står på schemat. Jag har nämligen prov imorron och grammatik är inte min starkaste sida. Hela nästa vecka är fylld med prov eftersom att det är veckan innan lovet. Därför kommer jag troligtvis inte blogga så mycket. Eftersom att jag har ett prov varje dag i stort sätt så kommer jag inte ha tid för bloggen. Den får jag alltså lägga åt sidan.

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Fin bild :) <3

2012-02-19 @ 16:48:43
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0