Skymning

Foto: Jag
 
Jag har tydligen några tappra läsare kvar här trots att jag inte uppdaterar! Anledningen till varför jag inte har uppdaterat något den senaste tiden är för att jag är väldigt stressad. Det är så otroligt mycket som ska göras innan jul! Jag har både lucia träning, julavslutningsträning, skolan, körkortsteori och självklart skivan som kommer ut i jul. Därför har bloggen hamnat lite i skymundan och det kommer den göra ett tag framöver också. Om jag hade haft några bilder på mobilen så hade jag kunnat visa dem men jag har inte ens hunnit ta några sådanna! Förhoppningsvis kan jag slänga in något litet inlägg då och då, vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0