Dun, dun, duuuun... KÖRKORT!!!

Det var ett bra tag sedan jag skrev nått här så jag tänkte berätta vad jag har hållt på med. Först och främst har det varit mycket med skolan och sen har jag ju också skivan som ska vara klar snart. Det bästa är nog det jag har gjort mest. Som jag har skrivit tidigare så har jag pluggat väldigt mycket körkortsteori och övningskört. Nu är det däremot över. I måndags tog jag mitt körkort!!! OM jag är glad över det! Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket och medan jag pluggade till det så lyckades jag kamma hem ett MVG på ett prov också. Om jag klarar det så finns det nog inget som jag inte klarar! Teorin var nog en av de värsta sakerna jag har gjort. Tror aldrig jag har varit så nervös förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0